Planowany porządek obrad

  1. Otwarcie i przyjęcie porządku obrad.
  2. Przyjęcie protokołu z sesji z dnia 24.03.2015r.
  3. Działania Wójta w okresie międzysesyjnym.
  4. Wydatki w okresie międzysesyjnym.
  5. Podjęcie uchwał w sprawie :

            1)  zmiany uchwały budżetowej  na 2015r.,

 

            2)  trybu udzielania i rozliczania dotacji dla niepublicznych przedszkoli i innych form         

           wychowania przedszkolnego prowadzonych przez osoby prawne inne niż jednostki    

            samorządu terytorialnego lub osoby fizyczne na terenie Gminy Stromiec, a także trybu         

            i  zakresu kontroli prawidłowości ich wykorzystania,

 

            3)  rocznego sprawozdania finansowego Gminnej Biblioteki Publicznej w Stromcu za   

            2014r.,

 

            4) zatwierdzenia rocznego sprawozdania finansowego SPZOZ w Stromcu za 2014r.,

 

            5) poboru podatku rolnego, leśnego ,od nieruchomości od osób fizycznych w drodze   

            inkasa oraz wyznaczenia inkasentów i określenia wysokości wynagrodzenia za inkaso,

 

            6) wprowadzenia zmian w Statucie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej

            w  Stromcu,

            7) nabycia nieruchomości.

      6.   Informacja dotycząca działalności Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej za 2014r.,

      7.  Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Przeciwdziałania przemocy w Rodzinie   

           oraz Ochrony Ofiar Przemocy w Rodzinie za 2014r.

      8.  Ocena zasobów pomocy społecznej (zamieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej      

           UG Stromiec).

 

      9.  Interpelacje i zapytania radnych.

     10   Sprawy różne.

     11.  Zakończenie obrad sesji.

 

 

Porządek obrad

  1. Otwarcie i przyjęcie porządku obrad.
  2. Przyjęcie protokołu z sesji z dnia 24.03.2015r.
  3. Działania Wójta w okresie międzysesyjnym.
  4. Wydatki w okresie międzysesyjnym.
  5. Podjęcie uchwał w sprawie :

            1)  zmiany uchwały budżetowej  na 2015r.,

 

            2)  trybu udzielania i rozliczania dotacji dla niepublicznych przedszkoli i innych form         

           wychowania przedszkolnego prowadzonych przez osoby prawne inne niż jednostki    

            samorządu terytorialnego lub osoby fizyczne na terenie Gminy Stromiec, a także trybu         

            i  zakresu kontroli prawidłowości ich wykorzystania,

 

            3)  rocznego sprawozdania finansowego Gminnej Biblioteki Publicznej w Stromcu za   

            2014r.,

 

            4) zatwierdzenia rocznego sprawozdania finansowego SPZOZ w Stromcu za 2014r.,

 

            5) poboru podatku rolnego, leśnego ,od nieruchomości od osób fizycznych w drodze   

            inkasa oraz wyznaczenia inkasentów i określenia wysokości wynagrodzenia za inkaso,

 

            6) wprowadzenia zmian w Statucie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej

            w  Stromcu,

            7) nabycia nieruchomości.

      6.   Informacja dotycząca działalności Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej za 2014r.,

      7.  Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Przeciwdziałania przemocy w Rodzinie   

           oraz Ochrony Ofiar Przemocy w Rodzinie za 2014r.

      8.  Ocena zasobów pomocy społecznej (zamieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej      

           UG Stromiec).

 

      9.  Interpelacje i zapytania radnych.

     10   Sprawy różne.

     11.  Zakończenie obrad sesji.

InformacjeInformacje:

Liczba wyświetleń: 260

Utworzono dnia: 24.06.2015

Dokument wprowadził:
Admin

Dokument opublikował:
Administrator główny

Drukuj dokument

Historia publikacjiHistoria publikacji:
  • 24.06.2015, Administrator główny: Utworzenie dokumentu Protokół z sesji 29.04.2015